1 Mai protestăresc.

Nu ştiu ce manifestaţie de protest o fi fost în Bucuresci de 1 Mai. Eu am trecut chiar în acea zi cu maşina prin city reşedinţa de judeţ si am văzut vreo 40 de speriaţi cu drapelele pesedeului, ueului şi cred că era şi un tricolor rătăcit, drapel care chiar ca nu ştiu ce dumnezeu mai caută, pare că nimănui nu-i mai pasă de ţară. De fapt am numărat 32 de participanţi iar restul până la 40 este un credit de la mine fiindcă mi s-a părut că mai erau câţiva inşi pe la urmă. Cred ca dnii Băsescu şi Boc s-au scăpat în pantaloni de frică auzind de măreaţa demonstraţie judeţeană. Dacă stau bine să mă gândesc la câţi membri zice pesedeul că are, atunci ar fi trebuit ca doar city să dea vreo 5000 de demonstranţi ca popa. Bănuiesc însă că o groază de pesedişti erau prin maşinile alergând pe şosele, trecându-si timpul pâna la intrarea la guvernare pentru a zice, ca in vechime, „puţini am fost, mulţi am rămas”. Poate că portretul lui Guevara, purtat de dl Ponta pe tricou în tinereţe, i-o fi rămas acestuia imprimat pe piele ori poate că, dispunând de o astfel de minoritate hotărâtă, ar trebui să citeasca mai cu atenţie „Tehnica loviturii de stat” a lui Malaparte.

