DJ Dl Nimeni: astăzi, muzică din filme pentru Lilick.

Ieri nu am dorit sa preiau leapşa de la Lilick în ceea ce priveşte muzica din filme, pe de o parte fiindcă eu privesc ca parte a intregului spectacol muzica de film, pe de altă parte fiindcă eu nu preiau lepşe. Am pus în răspuns câteva link-uri la piese de Ernesto Lecuona si Joe Hisaishi. Totusi, m-am gândit niţel mai bine şi mi-am zis că nu ar fi rău să dau curs invitaţiei inimoasei Lilick, deşi asta mă pune în dificultate: am văzut multe filme în viaţa mea, filme bune, cu muzică remarcabilă. Nu stiu daca Youtube o are redată şi nici nu prea am timp să scotocesc pentru a verifica. Aşa încât, spre a mă pastra într-o zonă a muzicii de film frumoase şi comune, vă rog să ascultaţi (şi să vedeţi):

Nino Rota – Romeo şi Julieta (1968)

Ennio Morricone – Clanul sicilienilor (1969)

Henry Mancini – Pantera roz (1963)

Şi, cu aluzie către Evul Mediu,

Atli Örvasson – The Season of the Witch (2010)

