Începutul sau sfârşitul?

Joi seara, în direct la un post de televiziune, o româncă, văduvă de militar, a cerut public – aşa am înţeles eu –  arestarea dnilor Băsescu şi Boc, inclusiv de forţe dinafara ţării – şi a afirmat că pedeliştii trebuie să plătească. Este începutul sau sfârşitul?

2 gânduri despre „Începutul sau sfârşitul?

  1. Problema e că din afară nu se bagă nimeni, iar din interior putem să ne luăm gândul, atâta timp cât poliţie, jandarmerie, servicii, toate sunt în mâna lor. Poate că ar exista totuşi o soluţie, deşi eu zic că ar fi prea blândă; să le dăruiască cineva câte un glonţ. În cap.

    • Am scris articolul remarcind un indicator al starii de spirit populare si nu ca un inventar de solutii. Opinia mea este aceea ca schimbarile trebuie sa fie pe cai constitutionale si democratice. Cu stima.

Comentariile sunt închise.