Cultura manelistă a pătruns în lumea medicală.

Nu cu multe decenii în urmă, lumea medicală era considerată o referinţă culturală, destui medici fiind ei înşişi şi oameni de cultură. Aceasta făcea ca şi lumea tineretului medical, la acea vreme, să fie una destul de închisă, în care cu destulă greutate pătrundeau oameni cu alte profesii. Intr-una din zilele trecute s-a întâmplat să îmi însoţesc o rudă la un spital, pentru tratament. Ca mai orice om aşteptând pe un hol, am cerecetat şi eu împrejurimile. OFTAMALOCIE, am văzut scris sub butonul unei sonerii aflate lângă o uşă de acces. Pe o altă uşă am vazut scris TOALETA PACIENTI, iar pe uşa vecină GRUP SANITAR cu undicele 2, ceea ce pe de o parte mi-a sugerat că toaleta pentru pacienţi nu era un grup sanitar si, pe de altă parte, faptul îmbucurător că mulţimea grupurilor sanitare din spital era una indexabila. Pe acelaşi hol, ceva îngrijorător pentru o ţară condusă de Basescu şi Boc: lângă o uşă purtând o etichetă de material radioactiv (probabil de la o încăpere pentru radiologie) se afla o alta pe care scria STERILIZARE. Or fi având conducătorii niscai gânduri pentru români?

Sterilizare cu material radioactiv?

Sterilizare cu material radioactiv?

