Un proces ciudat.

Momente de triumf pentru politrucii băsescieni: media a anunţat faptul că onor preşedintele a câştigat procesul cu dl Dinu Patriciu. Cum eu unul nu am ascuns – dar nici nu am propagat – niciodată faptul că am un dinte impotriva dlui Patriciu, îmi zic că las’ să vadă şi conu’ cum e cu justiţia asta românească – şi cum e ca media să distorsioneze faptele şi adevărul. Dincolo de slăbiciunile mele omeneşti, procesul mi se pare unul ciudat pentru faptul că, din câte ţin minte, institutul de criminalistică declarase suportul şi imaginile video, cele cu „pixelul albastru”, ca fiind compromise, ceea ce însemna că din analizarea lor nu mai putea reieşi o concluzie fără dubii. In urmare logică, sentinţa tribunalului ar fi trebuit să reflecte aceasta. Pare însă că, dacă a mai trecut timp şi dacă relaţiile între cei doi impricinaţi s-au imbunătăţit, pixelii au devenit din nou ok. In această situaţie, tot logic, sentinţa trebuia să fie favorabilă preşedintelui.

2 gânduri despre „Un proces ciudat.

    • Va multumesc pentru raspuns. Imi propun sa va vizitez mai des blogul, nu stiu cat voi reusi dar voi incerca. Cu stima si odihniti-va.

Comentariile sunt închise.