Trăiască Marea Unire!

Nu sunt un personaj aşa de important încât sa pot zice „La multi ani, Romania!”. Nu am nici capacitatea de minţi aşa încât să le pot zice, implicit, la multi ani acestor guvernanţi, pe care îi consider, aceasta este opinia mea, nişte indivizi de cea mai proastă calitate, nişte rebuturi umane parvenite, puşi pe jaf naţional. Nu le pot zice la mulţi ani nici celor din ce în ce mai mulţi indivizi care, prin generaţii, înlocuiesc invăţătura, cultura, educaţia, bunul simţ cu tupeul şi agresivitatea. Si atunci, cui să zic la multi ani, de 1 decembrie? Munţilor, pădurilor, dealurilor, izvoarelor, câmpiilor, apelor? Aş fi un ipocrit: nu vor avea viaţă lungă, au aparut exploatatorii transnationali de aur, prospectorii olandezi de petrol, tăietorii indigeni şi de toate naţiile de lemne, cărora puţin le va pasa de frumuseţile României şi se vor alătura, într-o sinistră voioşie, cetelor de aruncători de gunoaie de la vetrele cu mititei şi cârnaţi făcuţi din carne de import cu chimicale.

Dar zic cu drag şi din toată inima Traiască Marea Unire! Aceea a fost facută de români adevaraţi!

4 gânduri despre „Trăiască Marea Unire!

  1. Domnul meu, sint de acord cu 99% din acest text. Doar ca …
    Nu cred ca trebuie sa fii vreun personaj superimportant ca sa-i urezi tarii tale, La multi ani! Eu, de exemplu, cred ca am dreptul sa spun „La multi ani, Romania” in aceeasi masura in care am dreptul sa spun „La multi ani, mama!” Parerea mea!

Comentariile sunt închise.