Foamea!

Tocmai cind ma pregateam sa scriu un mic articol despre pericolul de foame care pindeste, in aceasta perioada, animalele, am citit pe situl A3 ca sapte persoane au murit in aceste zile din cauza lipsei alimentelor. Asa este intr-o tara ai carei guvernanti trateaza cetatenii ca pe animale. Asa incit in vorbele urmatoare ma voi referi si la cetatenii tratati ca animalele. In aceasta perioada, cu o buna parte din resursele de hrana acoperite de zapada, multe animale, nu doar cele urbane, ciini, pisici adica, dar si animale salbatice si pasari sunt in mare pericol de a nu apuca urmatoarele zile, de a muri de foame. Toti cei care puteti sa lasati pentru ele – desigur fara a arunca gunoi in drum – cite o coaja ori firimitura de piine, cite o coaja de mar, va rog sa nu ezitati sa o faceti: unele resturi care pentru noi inseamna gunoi, pentru animale si pasari pot insemna, in aceste zile, viata.

 

4 gânduri despre „Foamea!

  1. In fiecare iarna am grija de vrabiute si gugustiuci .. am o tabla la balcon si le pun acolo painica … nu le este teama de mine … vin sa manance chiar daca eu sunt la geam … cateodata vin si porumbei … si vara le dau sa manance ….dar iarna am mai multa grija … nu arunc niciodata painea care ramane si se usuca.
    Sunt ingrijorata de soarta cainilor din Voluntari pe care ii hranea mama cand mergea la gradina.
    De cand a venit gerul nu am mai lasat-o sa iasa din casa. Imi este frica sa nu cada pe gheata. Are 76 de ani … sper ca vecinii mei nu au uitat de maidanezii de pe strada.
    Doamne ajuta!

      • Nu am nici un interes. Asa m-au invatat pe mine parintii si bunicii.
        Nu rup nici macar o floare daca nu este necesar.
        Salvez si albinele care cad in butoaiele in care imi fac rezerve de apa.
        Sa ma reincarnez in gugustiuc?! …. Mi-ar placea 🙂

  2. Am prin casa niste gargarite ascunse de frig. Din cind in cind, ies din ascunzatori si mi se aseaza dupa guler, intotdeauna in partea stinga a gitului. Le pun atunci pe o bucatica de mar si incremenesc acolo cite 18-19 ore, dupa care dispar. Dimineata, am avut o surpriza, am vazut pe geamul camerei mele o albinuta salbatica. Cred ca nu am nimerit-o cu gugustiucii, noi cam suntem gugustiuci si acum.

Comentariile sunt închise.