„Noi nu stim romaneste!”

Astazi a trebui sa dau un telefon unei firme din judetul Bihor (0259…). Dupa ce am format numarul si a sunat la celalalt capat, cineva a ridicat receptorul. M-am prezentat, am spus cu cine doream sa vorbesc si am auzit spunindu-mi-se, in cea mai curata romana posibila: „noi nu stim romaneste!”, dupa care telefonul a fost inchis. Dupa citeva clipe, m-am gindit ca, poate, o solutie a necazurilor si saraciei noastre ar fi ca si la Bucuresti, sa nu mai stim romaneste.

8 gânduri despre „„Noi nu stim romaneste!”

  1. Ii las, doar ca intre timp am descoperit ca nu se lasa contactati nici pe e-mail. Este unul dintre cazurile in care te crucesti. Intilnisem, acum niste ani, o firma de comert care isi daduse telefoanele la secret: ei doreau sa aiba clienti, dar sa nu-i gaseasca nimeni. Cam asa si cu astia, probabil ca sunt sub o avalansa de comenzi si nu vor sa mai auda de lume. Oricum, nu i-am cautat pentru mine, m-a rugat cineva.

  2. Păi eu unul aş ocoli o firmă care are aşa un succes. Normal că, conform legilor cererii şi ofertei, la o cerere aşa de mare ei profită şi au şi preţuri pe măsură!

Comentariile sunt închise.