Lozinci?

Basarabia, pamant romanesc! Romania, pamant basesc?

8 gânduri despre „Lozinci?

    • Nu am participat si nu particip pe blogul dlui Nastase ca sa fiu angajat in schimburi de insulte, adica sa fac asa zisa polemica. Pot, daca e cazul, sa rezist in balacareala, dar consider ca viata este prea scurta pentru asa ceva si ca am si alte lucruri de facut. Asa ca e mai bine sa ramina dl Victor V. acolo si sa imi vad eu de necazurile mele. Cu observatia pe care am facut-o ca putini l-am sustinut pe dl Nastase cind era relativ derutat si multi sunt astazi, atunci cind lucrurile s-au mai limpezit.

  1. @ dlnimeni,
    Aveţi perfectă dreptate şi ştiţi foarte bine că nu o spun de complezenţă.
    Înţeleg şi de ce nu aţi motivat retragerea, deşi e nedrept ca un nimuric să profite de demnitatea unui om în scopul de a-şi continua acţiunile destructive, tolerate cu „duioşie” de cei ce se pare că nu-şi cunosc nici măcar interesul imediat.

      • Mai ales acum, privind în urmă, începând cu „piua” pe care aţi luat-o cu puţin timp în urmă, nici nu m-am gândit că ar fi o decizie la cald.
        S-avem sănătate!

        • Toate cele bune, va voi vizita blogul, va invit si pe dumneavoastra, in continuare, aici. Va invit si sa cititi UN COMENTARIU scris de Omulsicetatea, pe care l-am copiat pe blogul meu.

Comentariile sunt închise.