O intrebare pentru tov. Arhonte.

Trecind, ieri- alaltaieri, cu treburi pe la registrul comertului, am auzit pe acolo o stire cum ca numele „Romania” din denumirile firmelor poate fi pastrat doar cu aprobarea secretarului general al guvernului. Mult iubite si stimate tovarase Arhonte, daca Romania nu se poate, am putea include fara aprobarea guvernului, in denumirile firmelor numele altor tari? De exemplu, Israel?

2 gânduri despre „O intrebare pentru tov. Arhonte.

    • Multumesc pentru comentariu. Ca intr-un banc cu ardeleni, eu acum am aflat. Vad ca dl tariceanu a inceput sa vinda Ford. Nu imi fac griji, Karajan nu va raspunde. Am vazut comentariul dumneavoastra de astazi, insa voi incerca un comentariul la el miine, astazi am avut o zi obositoare. Cu stima.

Comentariile sunt închise.