Trecut, prezent, viitor.

Pe arca – blogul sau, onorabilul domn Goe publica o fotografie care ii imortalizeaza pe dnii Adrian Nastase si Silvio Berlusconi. Nu il banuiesc de rea intentie, tentatia era mare. Vreau sa-i adaug – ei – si eu o fotografie cu speranta va fi initiata, astfel, o fototeca tematica:

Avem – astfel – si o succesiune temporala: trecut, prezent si viitorul I, daca se poate. Dar si o succesiune de stari sufletesti: nesiguranta (condamnarea dlui Nastase mi se pare mai mult decit dubioasa), probabilitatea (la dl Berlusconi pare mai credibil) si certitudinea ( tot la nivel de parere, imi iau permisiunea barbarismului in exprimare). Despre aparitia tematica a dlui Bush nu ma pronunt, inca.

5 gânduri despre „Trecut, prezent, viitor.

  1. Inca si mai insolita decat fotografia Bås-Ber mi se pare poza in care, cu aceasta ocazie, apar impreuna Dl.Nimeni cu Dl.Goe. Insolenta insa (ca si insolventa) au intotdeauna radacini adanci in trecutele atingeri. Ma bucur sa aflu ca nu ma banuiti de vreo rea intentie. Cu atat mai putin eu, Dl.Goe, v-as putea banui pe d-voastra, Dl.Nimeni, de vreo rea intentie. Dupa cum niciodata in trecut nu v-am banuit de asa ceva.

    • La naiba, domnule Goe, e o foto-bucurie generala! Toata lumea e fericita in pozele acestea! Zimbete, imbratisari, stringeri de miini! Oh, pe undeva, pe aproape, trebuie ca este Piata Independentei. La una dintre frazele dumneavoastra prefer sa nu ma gindesc, deocamdata, am lasat-o pentru mai incolo, dupa ce termin volumul lui Aristotel, adica peste citeva zile, eu nu citesc asa de repede ca presedintele. Si pentru ca sfirsitul incununeaza opera si tocmai am cules doua mere Reinette du Canada (popular, renete de canada), consider ca unul este pentru dumneavoastra ( dar il voi minca tot eu!)

  2. Nu ma deranjeaza sa stau cateva zile in umbra lui Aristotel, iar marul pe care mi-l oferiti simbolic (sa va fie de bine) sper sa ma lumineze macar cat l-a inspirat pe Newton. Ne vedem peste cateva zile in Piata Independentei. Daca nu mai gasim locuri acolo va propun Piata Lahovari. Ca sa ne recunoastem pot sa va spun de pe acuma ca o sa fiu deghizat in William Tell. 🙂

  3. Retineti, daca aveti rude sau prieteni cu diabet, ca renetele de canada este unul dintre putinele soiuri de mar care pot fi consumate de diabetici: are putin zahar.
    In Piata Independentei, asa cum a lasat nenea Iancu, se pupa toti cu toti, deci nu mai conteaza cine intra acolo, probabil conteaza cine apuca sa iasa. Nu cunosc nici o semnifiactie particulara legata de Piata Lahovari, insa poate ca, pentru o mai rapida recunoastere, ar trebui poate sa si cintati ceva din Wilhelm Tell:

    ori, poate va referiti la serial

    Cred ca s-ar putea sa nu aveti nevoie, totusi, de toate acestea, virtuti de arbaletier aveti.
    Scuze pentru glumele mele schioape de astazi, dl Isarescu si ceata benerista au reusit sa ma scoata din sarite de dimineata.

  4. Vorbind despre o săgeata a timpului, oamenii de ştiinţă şi filosofii, preocupaţi de această problemă, au reliefat cu deosebire caracterul de ireversibilitate al timpului, demon­strabil cu diverse argumente. Cel mai general aspect al unidimensionalităţii este cel al trecerii de la trecut prin prezent spre viitor ; în cadrul unidimensionalităţii se poate discuta şi sensul unic al curgerii timpului, deci imposibi­litatea realizării drumului invers. Argumentul principal îl constituie în acest caz lanţurile cauzale, imposibilitatea apariţiei efectului înaintea cauzei şi, de cele mai multe ori, nota de succesiune în relaţiile cauzale, efectul continuând să existe şi să acţioneze după încetarea acţiunii cauzei, dar ca rezultat evident al acţiunii acesteia.

Comentariile sunt închise.