Tineti-mi pumnii, fac o tarta cu mustar!

Chiar daca eu nu am nici o emisiune de televiziune in care sa gatesc cu maiestrie praz pentru o doamna cum ar fi dna Morgenstern, ma voi prosti la batrinete incercind citeva retete de bucatarie franceza de pe canalul Youtube al „mamei Monica”. Sigur ca bucataria franceza nu este precum cea olteneasca, insa, cu putina inspiratie si nitel noroc, poate ca nu va trebui sa rosesc de rusine. Cum eu sunt ca o carte deschisa, va ofer aici reteta si procedura, cu mentiunea ca eu voi folosi brinza Brie. Pentru dl Goe adaug o alta reteta, pe care am diseminat-o zilele trecute si anume „cum maninca bogatii ouale”. Daca doriti sa incercati si dumneavoastra, succes! Daca doriti sa vedeti, mai intii, daca am supravietuit operei mele culinare, atunci puteti astepta articolul de poimiine.

 

17 gânduri despre „Tineti-mi pumnii, fac o tarta cu mustar!

  1. Ah, imi lasa gura apa si simt in nari mirosul bucatelor… Voi incerca ambele retete… Va tin la curent cu ispravile in calitate de ucenic bucatar nevrajitor…

    • Va multumesc pentru recomandare. Era o vreme in care imi placea sa fac experiente culinare incercand sa gatesc dupa retete exotice sau improvizand. Aveam pe-acasa o carticica doldora de retetete traditionale ale popoarelor din Europa. De la carticica aceea mi-a crescut, in prelungirea gurmandului care sunt, un vajnic bucatar. Intre timp am ratacit cartea initiatoare, a aparut internetul, m-am luat cu una, cu alta, s-a subtiat timpul liber ca si dorinta de a mânca experiente (reusite cam in proportie de doar 17-18%). In amintirea acelor vremuri si in asteptarea renasterii lor, mi-am agatat in blogroll cateva repere gastronomice, pe care, vai, le vizitez asa rar… Daca sunteti mai avansat cu fapta in ale gåtitului de placere cred ca v-ati putea insira din ele.

      • Va multumesc, voi vizita arcele culinare, insa nu sunt avansat, tot sporadic mai pun mina sa gatesc, asa, ca sa nu fiu unul dintre acei barbati care mor cu tigaia in mina. Si deoarece, mai inainte ca arta culinara sa ne arate cum sa mincam, trebuie sa procuram ceea ce mincam, iar asta pentru mine este prioritar si banuiesc ca si pentru dumneavoastra.

  2. Eu mă amuz când văd un bărbat în bucătărie. Nu că nu s-ar descurca, doamne ferește! Ba chiar se spune că bărbații sunt cei mai buni bucătari, dar nu știu de ce mă umple de emoție veselă imaginea unui bărbat cu șorțuleț 🙂

    • Cred ca am atins culmea moderarii, constat ca trebuie sa imi aprob propriile comentarii. Si daca nu mi le aprob, atunci ele nu apar pe blog!

      • Încercați o mostră de încredere față de cei care comentează articolele pe care le scrieți. Moderați doar primul comentariu al celui care îndrăznește să zică ceva. Pe urmă vedeți singur dacă e cazul să vă mai bateți capul cu moderarea sau nu.

Comentariile sunt închise.