Va multumesc ca mi-ati tinut pumnii, am reusit! Si cere bautura!

Am fost inspirat sa va rog sa imi tineti pumnii, ati facut asta si am reusit o minunata tarta cu mustar! Fata de filmuletul de prezentare, este o mica deosebire in ceea ce priveste estetica, in tarta Monicai brinza parca este incorporata in ansamblu, in timp ce la mine exista o usoara senzatie de suprapunere, insa cred ca asta tine si de experienta si de conditiile de copt. Monica a recomandat 20 de minute la 200°C, eu, neavind termometru la aragaz, om sarac, deh, am copt timp de 40 de minute la foc mic. Care sunt caracteristicile acestei tarte? Este un preparat foarte echilibrat ca gust: nu a iesit excesiv de sarat, nu a iesit excesiv de condimentat (am niste piper la risnita, care nu este foarte iute si puteti incerca si cu niste piper verde, mai aromat). Mustarul copt pierde din miros si iuteala. Brinza Brie s-a nimerit a fi o alegere fericita, iar mirosul rezultat, deloc agresiv, ci atit cit trebuie, este unul placut (am pus busuioc uscat, nu am busuioc verde in decembrie, iar amestecul de plante aromatice tip Provence, desi n-am avut asa de mult sa pun cu pumnul, ca in filmulet, a fost suficient pentru o aroma suficient de perceptibila). O singura mica iesire din echilibru: aluatul fiind cumparat din comert, este un pic gras, astfel incit tarta, desi fara sa fie sarata sau condimentata in exces, a iesit destul de grasa si cere bautura. Vin alb (am baut eu un pic) sau bere. In concluzie, un aperitiv interesant care, realizat fara exagerari privind ingredientele, poate fi mincat fara griji privind eventualele probleme de sanatate. Splendid, nu mai contenesc sa ma felicit singur. „Cum maninca bogatii ouale” o voi incerca probabil pe 2 ianuarie, am luat un fenicul special pentru asta. Poate ca miine dimineata voi reusi sa gasesc si niste spanac verde, de fapt am luat acum mai mult timp niste spanac verde pentru aceasta reteta insa mama mea cum l-a vazut l-a si fiert! Daca nu gasesc spanac verde, atunci voi vedea: congelat, crud sau fiert.

