Twist, dupa o jumatate de secol!

Ieri, uitindu-ma la citeva versiuni ale cintecului „24000 baci” al lui Celentano, am avut o surpriza placuta vazind interpretarea, din 2010, a lui Aylin Prandi. Cintareata nu are o voce mare, insa are o voce curata, placuta si, profitind de faptul ca are un corp frumos, face coregrafia sub forma unui twist. Ceea ce ma trimite direct la amintirile din copilaria prescolara, cind toata dracarimea „twista” in fata blocului, scalimbaindu-ne si cintindu-ne singuri „selene – lene – ah!”, in injuraturile bunicilor, care ne blestemau depravarea.

6 gânduri despre „Twist, dupa o jumatate de secol!

  1. Ce mai faceti? Long time, no see. Ma bucur sa va regasesc vesel, si la fel de muzical.
    Frumoasa piesa. Iata si ceva „local” din perioada „glorioasa” a comunismului romanesc. Eu nu am trait-o, dar cei din familie imi povesteau luminos despre. Nu de alta, dar cativa fusesera eliberati recent de la canal, asa ca aveau de ce sa se bucure…

  2. Bine ati venit! Ce sa fac? Ma „ciondanesc” cu Dl Goe. Ai mei au suferit si ei, insa nu am avut rude la canal. Am avut rude imbolnavite si decedate ca urmare a tratamentului primit, am avut rude date afara din facultate, rude in prizonierat indelungat la rusi, insa la canal nu. Global, ai mei au avut de suferit mai mult dinspre rusi fiindca am avut rude soldati pe frontul de est. Faptuitorii persecutiilor erau, insa, bastinasi.

  3. Aramis: dar asta cred ca nu v-a adus in situatia de a nu va bucura deloc de copilarie. Parintii au avut grija, pe cit posibil ca micutii sa fie feriti, pe cit posibil, de influentele posibil nefericite ale unor astfel de istorii din familie. Dar, ca sa revenim la Aylin, sa fac observatia ca tinara stie sa cinte, as zice ca putine cintarete romance, de exemplu, la virsta ei, au o stiinta comparabila. Are o voce asezata in registrul mediu, cinta sunetele joase moale, iar la acute nu stringe totusi din git, desi are o usoara tendinta de a face asta. Ataca sunetele foarte sigura pe ea, daca vedeti versiunea Celentano din 1961 ( pusa pentru Aya pe blogul dlui Nastase, ieri, veti vedea ca Adriano Celentano ia, cum se zice popular, notele pe dedesubt.

    • Nu am avut o copilarie nefericita, poate chiar fericita as spune. Dar acele amintiri si experiente si-au pus o anume amprenta asupra stilului, caracterului si chiar a parcursului meu.

Comentariile sunt închise.