Shogun

Richard Chamberlain si Toshiro Mifune, in fruntea unei distributii de foarte buna calitate

4 gânduri despre „Shogun

  1. 9 ore !!!? Ne vedem pe 1 Aprilie. De unde sa scot eu, pacatele mele, 9 ore pentru un maraon al flmelor? Mai degraba se face gaura-n cer.

  2. Nu am văzut filmul. Nu mai știu de ce, deși intenția a existat. Mai ales după ce citisem cartea. Îmi aduc aminte că a fost o nebunie-eram la liceu în acea perioadă- fiindcă absolut toată lumea citea Shogun, două volume jerpelite de atâta împrumutat de la unii la alții. A fost, aș putea spune, o carte de referință a generației mele căci nu pot uita cum toți învățaserăm pe dinafară formele de salut din limba japoneză, transcrise fonetic în carte, și ne dădeam mari atunci când ne întâlneam unii cu ceilalți folosindu-le și vai de cei care nu le rosteau corect! Mă bucur că ați făcut această sugestie mai ales că doar anul trecut am găsit la biblioteca Adevărul o ediție pe care am achiziționat-o și în compania căreia m-am delectat, aducându-mi aminte de perioada când l-am descoperit pe James Clavell și câteva alte cărți scrise de domnia sa pe care am reușit să le fac rost doar cu pile și intervenții pe la șefa librăriei de lângă liceul meu de atunci 🙂

    • De aceea l-am si adus aici, ca sa il poate vedea oricare dintre vizitatori fara sa il mai caute in Youtube. Il puteti vedea pe fragmente. Vizionare placuta!

Comentariile sunt închise.