La Multi Ani, precrestinilor!

Marte, zeul fertilitatii si al vegetatiei sa va aduca un An Nou bun si fericit, cu deplina sanatate!

150px-Martisor_simple.svgPurtati martisorul toata luna martie, iar apoi agatati-l de crenguta unui pom fructifer. In timp ce prindeti martisorul in pom, puneti-va o dorinta. Atirnati martisoare de usi, de ferestre, de coarnele animalelor domestice, va vor feri casa si gospodaria de duhurile rele! Acolo unde astazi ploua, spalati-va cu apa de ploaie. Acolo unde este zapada, spalati-va cu zapada. La Multi Ani!

5 gânduri despre „La Multi Ani, precrestinilor!

  1. Azi am primit multe mărțișoare. Și fizic și internautic. Și la un moment dat mi-am dat seama că sunt în dezavantaj. Pe cei care mi-au oferit un mărțișor virtual nu am putut să-i pup.

Comentariile sunt închise.