Un gind bun

Fiind astazi 8 martie, un gind bun pentru doamnele si domnisoarele care imi fac cinstea de a vizita acest blog.

6 gânduri despre „Un gind bun

  1. Se pare ca nu exista nicio doamna printre vizitatorii d-voastra, altfel nu-mi pot explica lipsa totala de reactie din partea dânselor. Suntem deja in 9 martie, Ziua Internationala a barbatului mucenic, capabil sa bea 44 de pahare. La cate ati ajuns? Despre domnisoare insa as putea presupunea ca sunt timide. Chicotesc dar nu se exprima in scris.

    • Nu ati nimerit-o cu paharele, beau foarte putin si rar. Iar daca vizitatorii nu vor sa scrie, atunci nu scriu. Pare ca sunteti nitel inciudat de aceasta lipsa de comentarii. Eu nu.

      • Inciudat?! Nu, nici vorba. Cum as putea? Doar un pic curios in legatura cu asteptarile d-voastra. Sunteti un personaj atipic (produs de o persoana speciala din cate imi dau seama) in blogosfera, iar blogosfera este intr-adevar un fenomen care ma intereseaza…

  2. Dl Goe: nu simt nimic special in mine, insa imi amintesc ca tot asa ne-au zis, mie si altor 30 de prapaditi, cu decenii in urma, atunci cind, in armata, ne-au pus sa facem de garda in concediu: ca eram speciali si cei mai cei. De fapt, eram cei mai vai.

    • D-le Nimeni,

      Faptul ca d-voastra insiva n-ati simti Nimic special in d-voastra insiva este prea intristator ca sa-l pot considera ca atare, o realitate direacta (realitatea d-lui Nimeni). Presupun ca din afirmatia d-voastra ar trebui inteles ca, d-voastra, dl.Nimeni, neavand nicio incredere in dl.Goe, considerati ca dl.Goe n-ar avea motive si/sau posibilitati de a vedea ceva special in persoana care-l creaza pe dl.Nimeni. De unde ar rezulta pe cale logica-ca d-voastra sunteti modest, iar eu mincinos. O situatie de vai. Va urez garda usoara si concediu placut.

Comentariile sunt închise.