CSM imi da dreptate: „Dreptul la libertatea de exprimare nu este unul absolut!”

Iata ca, astazi, insusi CSM, conform luju.ro, da dreptate atitudinii mele de a publica, sau nu, pe blog, comentarii, in mod discretionar. Ca sa nu mai zic ca, CSM fiind un organ iubitor de dl Basescu, este probabil ca si presedintele gindeste la fel. Si iata o dovada ca sunt capabil de o gindire la nivel prezidential. Ori, macar CSM-ial. Iar in ceea ce priveste exprimarea „dreptul la libertatea de exprimare…”, va rog sa aflati ca aceasta ma incinta in mod deosebit.

2 gânduri despre „CSM imi da dreptate: „Dreptul la libertatea de exprimare nu este unul absolut!”

  1. D-le Nimeni, naduful vu care ati scris acest articol ma face sa cred ca ati avut preponderent in vedere „sensul libertatii de exprimare” din teoriile d-lui Goe. Din continutul articolului rezulta insa ca nu ne-am inteles (la pret) vizavi de acele teorii. Pun totul pe seama unor neintelegeri pentru ca pur si simplu refuz sa cred ca, sub influenta atingerilor mitzo-iepuresti, ati putea scrie doar „sicane”. Daca insa n-ati avut in vedere teoriile goe despre libera exprimare in bloguri, atunci, da, (…).. M arog, in fine puteti ignora in mod discretionar comentariul de fata.

    • Naduf? In nici un caz. Jovialitate da! Iar daca ar fi sa am in vedere comentarii primite si care m-au deranjat, ele sunt primite mai demult si nu sunt nici ale dlui Goe si nici ale Iepurelui de Martie. Am avut clientii mei, de care dumneavoastra nu ati stiut.

Comentariile sunt închise.