Intrebare

Avem, de astazi, cel mai mare drapel din lume. Cind, oare, vom avea cel mai mare PIB din lume?

8 gânduri despre „Intrebare

  1. Răspuns:niciodată!
    Dar ştiu că parcă şi Oprescu ne-a făcut mândri cu cea mai mare pizza din lume, cel mai mare cârnat…
    Am putea face şi cel mai mare mic din lume.

    • Vedeti, de aceea am pus o intrebare si nu am oferit direct raspunsul le ea: ca sa pot, totusi, scrie ceva. Cit ne mai lasa americanii sa fim si noi recordmeni, altfel sunt inca ocupati cu cel mai mare pitic din lume pe care l-au luat de la sovietici. Dupa care or sa ne arate ei si pizza si drapele si chiar si mici!

    • Nici un raspuns pe blogul dlui Nastase? Fiindca, dupa cum arata propriul blog, dl Ponta este inca la raport. Altfel, frumoasa Anca Constantinescu a fost o mare ginditoare.

  2. Buna (de) dimineata.

    Eu sunt optimist, cred ca la sfarsitul guvernarii USL (pentru ca va avea si aceasta guvernare un sfarsit, nu-i asa?) vom avea multe lucruri „cele mai mari din lume”. Se va numi tzarPIB.

    Altfel vad ca aveti vizitatoare din categoria conspirationisto-vesnic’persecutate. Totul e bine(si la locul sau), nimic nu se schimba.

  3. Probabil că niciodată. Nu fiindcă am fi incapabili sau n-am avea resurse naturale. Pur şi simplu, cam cu un secol în urmă, a început o cursă cu ştafetă economică. Startul a fost bun şi, până prin 1938 ne-am situat în plutonul fruntaş. Apoi a început declinul. Războiul şi pierderea lui. După ce am „căzut” în sfera de influenţă sovietică, a început un fapt fără precedent: nu numai că am alergat fără ştafetă dar, atunci când reuşeam să încropim una, guvernanţii o aruncau la gunoi. Nimic nu se mai predă de la o guvernare la alta şi, mai nou, nimic nu se mai predă de la o generaţie la alta. De fiecare dată luăm totul de la început, într-o coloană infinită a legendei Meşterului Manole. Ba nu, fiindcă Meşterul Manole folosea cărămizile căzute! Acum sunt furate imediat!

Comentariile sunt închise.