Vorbe despre bloguri (4)

Ideea lui Torres: Ideea e ca atunci cind oamenii stiu ca esti parte a conversatiei devin respectuosi. Continua sa te critice, dar macar nu mai mint.

5 gânduri despre „Vorbe despre bloguri (4)

  1. Ba eu am observat că unii te critică și chiar dacă ei înșiși nu cred în critica respectivă. Dar asta doar fiindcă au impresia că emiterea unor păreri critice îi face mai deștepți.

  2. Ceea se ziceti dvs nu mi se pare ca ar contrazice ceea ce a zis Torres. Insa, daca reformulati, mi-ar face placere sa va public observatia, in vorbele despre blog, ca observatie a Mitzeei Biciclista.

  3. Îmi vine să râd. Nu știu cum să reformulez. Voiam să spun că am observat, deseori, la articole corect formulate și bine argumentate se întâmplă să apară câte cineva care, chiar dacă derapează vizibil de la subiectul dezbătut, își formulează comentariul cu un ton critic, dar nu neapărat fiindcă ar avea și argumente contrarii ci fiindcă dorește să fie vizibil în discuție și cocoțat pe un piedestal imaginar.

    • De exemplu: „am observat ca sunt comentatori care te critica chiar daca ei insisi nu cred in critica pe care ti-o aduc, doar fiindca ei cred ca a critica inseamna a parea mai destept”, sau ceva de genul acesta, cum credeti ca poate fi mai exact. Ori, pentru diferentiere, public si a 10-o vorba despre bloguri, tot a lui Winer (unul dintre realizatorii RSS), pe care va rog, deasemeni, sa o cititi.

Comentariile sunt închise.