Vorbe despre bloguri (5)

Observatia lui Vardi: Blogging-ul este o masinarie de zvonuri cu motor turbo.

3 gânduri despre „Vorbe despre bloguri (5)

  1. Aaaa, asta chiar că…este o mașinărie. Cred că dezvoltă câțiva warpi 😆

      • Hmm, să fac un calcul: întâi am să aflu care e distanța dintre mine și cel mai îndepărtat amic de pe planetă.-aici e ușor fiindcă am o valoare fixă. Apoi am să mă gândesc cam care ar fi satelitul care transmite informația. Aici e mai dificil fiindcă poziționarea pe orbite variază între 160 km și 36000 de km distanță față de Pământ.
        Ah, dar îmi trebuie și viteza de deplasare a satelitului pe orbită. Și asta variază, de la cea mai joasă orbită la cea mai înaltă, între 21160km/h și respectiv 11265 km/h.
        Deja simt că mi-am pierdut respirația.
        1 warp este superior vitezei luminii, cel puțin așa spuneau și Data și cpt. Picard, deci clar 1 warp > 300000km/s.
        Dar stați! Era să uit: prima orbită este circulară, deci viteza rămâne constantă, dar pe măsură ce orbitele se distanțează de pământ, ele devin eliptice. Vai, o să mi se modifice viteza. Intervine perigeul și apogeul.
        Sunt varză!
        Dacă mai țin cont și de unghiul de elevație….NU!
        Am să aproximez din ochi…ăăăă…fro 2 warpi așa 🙂
        Să știți că doar Lt. Chekov mă poate contrazice. 😛

Comentariile sunt închise.