Elmmar

Aflu de pe blogul dnei Savitsky si de pe acela al dlui Nastase ca Elmmar – Liviu Enuca s-a savirsit din viata. Inca tinar. Dumnezeu sa il odihneasca!

8 gânduri despre „Elmmar

  1. Îmi pare rău să aud asta, mai ales că atunci când m-am întors din concediu am găsit în mess un mesaj de la el în care mă întreba pe unde umblu și voia să știe dacă mi-e bine. Nu am apucat să-i răspund și să-i povestesc…Este nespus de trist.

    • Nu am avut datele sale de contact, dar am avut senzatia ca, in ultima perioada a vietii sale, a cautat sa se apropie mai mult de ceilalti.

      • Eu nu l-am aflat de prea mult timp așa că nu pot spune prea multe. Dar oricum, chiar faptul că l-am cunoscut puțin, așa internautic, și tot îmi dă un sentiment de părere de rău.
        Cred că ar trebui să învățăm odată că timpul se scurge pentru fiecare din noi și să profităm de ceea ce avem atât timp cât mai avem.

  2. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca, iar celor care l-au pretuit sa le aduca alinare si mângâiere pe masura pierderii suferite.

  3. Pingback: Care dintre ei oare… « (b)Arca lui goE

Comentariile sunt închise.