O borna pe calea blogului

Blog17Le multumesc din inima celor care au semnalat ca le-au placut articolele mele.

12 gânduri despre „O borna pe calea blogului

  1. Ce coincidenta! Ce coincidenta! Ce coincidenta! Ati primit 100 de like-uri, intocmai cate a primit si „Planeta ou” spre gloria nemuritoare a muritorului ei autor (Dl.Cinvea). La fel ca si d-voastra (si cate alte profunde asemanari nu partajati cu acel autor) si d-lui a simtit nevoia sa anunte lumii cele 100 (o intreaga suta) de like-uri. Felicitari si din partea noastra. Multe-nainte va dorim. Cand veti fi milionar sa va amintiti si de noi. Cu drag al d-voastra dl. Goe.

    P.S. Mai aveti dorinta de a nu-l mai avea pe dl.Goe printre comentatori? Sunteti dispus sa faceti ceva pentru asta? Adica sa platiti un pret (caci nimic nu e gratis pe lumea asta)… In caz ca da sunt gata sa va fac o oferta, caci am deja mai multi clienti in asteptare care-mi cer sa-i ignor (dar de calitate), nemultumiti fiind de felul in care ii bag in seama. Unii chiar au tras concluzia ca bagandu-i in seama i-as iubi, cu patima, cu dragoste si dor. Motiv pentru care-i de dor de crudul meu amor a pieptului lor coarde. Astept raspunsul d-voastra la post restant.

    • Va consumati timp si imi consumati si mie timp cu lucruri lipsite de importanta. Si cred ca e pacat ca faceti pe cabotinul.
      Atunci cind v-am sugerat sa nu mai comentati pe acest blog, v-am sfatuit de bine, dupa parerea mea. Desigur ca faceti asa cum credeti.

      • Dar calic mai sunteti. Aveti dorinte dar n-ati vrea sa platiti nimic pentru a vi le satisface. Sau poate va imaginati ca daca v-am prins la stramtoare o sa va cer luna de pe cer si jumatate din vinul de anul acesta… Haideti domnuleeee… Nimeni, oameni suntem. Ne intelegem noi. Ne-am fi inteles…

        Aaaa, dar daca-mi urmariti mie binele atunci da, asa semnez. O dam anonima. Si mai vedem noi. Eu vorbisem serios… Ca intotdeauna. Stie ‘m-neaei.

        • Sunteti superficial, dl Padina a anuntat implinirea a „aproape 100 de like-uri”; banuiesc ca blogul dvs are like-uri mai multe, ce naiba, sunteti polimorf si mai sunt si vreo doua doamne pe acolo care va sustin.

          • Si iata ca am ajuns cu discutia intr-un punct critic. Ati rezistat eroic dar pana la urma ati alunecat in catastofa conditional-comparativa (presupun ca sunteti la curent cu Teoria Catastrofelor) acceptand spusele noastre dar… propunand la randul d-voastra un „dar” (eu il consider cadou) zicand (parfrazez din memorie):

            Dar ce? Tu esti mai breaz? Ce tu ai mai multe like-uri, comentarii, comentatori? Ce? Nu va stiu eu ca va comentati singur textele semnand ba dl.Goe, ba Arcaluigoe, ba RALG ca sa pareti mai multi? Si ce? D-na Stely si d-na CMM alea sunt comentatori? Cu astea va laudati? (n.b. i-ati uitat pe radu h., radu p. si t.mitza). In plus domnule mai esti si un superficial ceva de speriat anunatand coincidente care nu exista. Dl.Padina nici macar nu a implinit, ca noi, 100 de like-uri ci (doar) aproape 100. Ceea ce este altceva. Sunteti un infatuat lipsit de rigoare, precizie si onoare.”

            Dl.Nimeni, creasta pe care am pasit impreuna, uneori ingusta, alteori mai larga, ca o padina, despartea (ca frontiera) mai multe versante (mai mult de doua pentru ca ne aflam intr-un hyper-spatiu neeuclidian). Dintre toate d-vaostra ati ales (?! apropo, ce-i liber arbitrul?), in acord cu teoria catastrofelor, sa alunecati tocmai pe panta asa a dar-urilor. Dar nu despre asta era vorba. Noi, care intr-adevar, pe arca lui Goe, avem mult mai putine like-uri decat d-voastra, n-am incercat sa fim ironici vizavi de numarul like-urilor d-voastra (sau de ale lui Padina) ci de faptul ca vi s-a parut normal sa celebrati chestia asta. Fara insa sa facem asta cu rautate si ranchiuna. Ce nuu stiti d-voastra ca qui se taquine s’aime? Ca intotdeauna cu drag, al dv. dl.Goe.

  2. Pingback: Câte like-uri îi trebuie unui om? « (b)Arca lui goE

  3. Dle Goe, cred ca a sosit momentul sa va fac paranoic, in vechiul inteles, adica a intelege pe linga. Daca mai tineti minte o veche discutie despre paranoic. Nu am initiat, asa cum ati inteles, o discutie despre cine are mai multe like-uri ( sic ca n-ai margele,…) dealtfel stim ca, vedeti practica unuia dintre noi, ne putem multiplica identitatea in virtual si, deci, sa ne dam singuri o multime de like-uri intr-un timp foarte scurt. In comentariul precedent am dorit sa subliniez tocmai faptul ca preferam, cu siguranta eu si dl Padina, banuiesc ca si dvs, sa nu falsificam acest indicator de blog. Fiti linistit, nu as fi facut nici o remarca acida daca ati fi comunicat numarul de like-uri. In ceea ce ma priveste, am obiceiul de a face publice citeva date ale blogului, bune sau rele, iar notificarea cu 100 de like-uri se inscrie printre aceste date. Altfel, 100 de like-uri nu inseamna cine stie ce. In fine, poate aveti lucruri mai importante de scris, cum v-am zis, pierdem vremea cu fleacuri.

    • Stiu d-le Nimeni. Asa este. Aveti dreptate. Am incercat sa facem un spirit de gluma si nu ne-a iesit. Cel putin nu cu d-voastra. Nu putem avea nici noi randament 100%. De obicei ne multumim cu 10% (comision) ca are balta peste. Si dincolo de dreptatea directa pe care o aveti vizavi de subiect, iata ca se ilustreaza si indirect ca propunerea topicului despre centenarul de like-uri a fost una inspirata, daca e sa judecam dupa numarul si consistenta comentariilor pe care le-a starnit. Ba inca unele dintre ele au fost copiate (cu copy-paste-fara-ghilimele, metoda Ponta) de catre un bine… voitor, bine… intentionat si depuse (demonstrativ) si pe Arca lui Goe. Ca in zilele noastre nu mai are nimeni niciun respect pentru drepturile de autor. In sfarsit.

      P.S. Imi place la nebunie tripleta liberala-n transporturi: Fenechiu-Silaghi-Sapunaru. Fistichie minte mai are si el lider maximo, imperialul cu nume de floare si carte de vizita de presedinte.

  4. P.S. Si da. N-am lucruri mai importante de scris. Nici d-voastra. Nici Padina. Nici multi altii. Acestea pe care le scriem sunt chiar cele mai importante. Ma si mir ca nu realizati.

    • Oooo, pentru asa ceva faceti dvs scandal privind dreptul la libertatea de exprimare si ziceti ca nu va ajung 3GB de memorie? La nivelul asta vreti sa scriem, insumat, cite 2000 de romane – fluviu?

      • M-ati omorat cu aia 3GB de memorie. Se vede treaba ca v-a siderat generozitatea WordPress. Pai de cati GB de memorie este vorba domnule? Asa exprimam noi libertatea de opinie? In GB? Ce d-voastra pe calculatorul personal, acasa, pe hardul local n-aveti si d-voastra acolo 1TB de memorie? Si atunci de ce va mai coborati la cei 3GB ai wordpressului? Imi amintiti de un coleg de catedra (de demult) care intrebat cu ce se ocupa (ca nu prea avea activitate) s-a ofuscat tot dar s-a si imbatosat mandru. Aflase el de curand ca documentele Word pe care le scrie au o marime exprimabila in MB de memorie asa incat putuse sa afle cat „cantareau” prostiile pe care le scrisese (cica articole stiintifice, cu poze si cu culori). S-a ridicat si a zis nervos: Ce fac eu? Muncesc. Cu calculatorul. Fiecare bit al muncii mele se gaseste aici (si ne-a fluturat un stick). Sunt zeci de megaocteti. Apoi a stat jos.

        Dar pe de alta parte m-ati facut si curios. Care sunt planurile d-voastra cele serioase? Care sunt scrierile si subiectele alea care merita, pe care le aveti in atentie si in intentie? Ca chiar ma intereseaza.

        Noi, nu, desigur ca nu pentru „asta anume” am facut scandal cerand li-ber-ta-te, li-ber-ta-te… Ne agaseaza faptul ca v-ati putut gandi la asa ceva. Noi credem ca libertatea de exprimare merita sa fie aparata pentru ea insasi, in sine, in general, in principiu, nu pentru anumite lucruri anume care ar putea fi scrise abuzand de ea in baza la motivul ca unora li s-ar parea importante. Ce-i apare unuia important altuia i se par prostii, tampenii, si viceversa.

Comentariile sunt închise.