281

Am avut speranta ca tinarul meu nuc Jupinesti sa faca in acest an 100 de nuci. Si am cules de la el 281 de nuci. M-as fi distrat sa fi facut 322 de nuci, dar in viata nu merge intotdeauna cu potriveala si distractia. Excelent 281, am pentru cozonaci de sarbatori.

10 gânduri despre „281

    • Augustin, multumesc pentru amabilitate. Cred ca nu cantitatea, ci ci calitatea ar trebui sa ne intereseze atunci cind e vorba de numere mai mari. Nu de alta, dar sunt convins ca ati remarcat si dvs. ca un anumit politician a cistigat alegerile dupa ce le-a pierdut. Toate alegerile.

      • Nu pe toate! Sint si de-alea cistigate inainte de a le pierde. Eu astept cu nerabdare sa aflam si noi CUM a facut. Si sint, in tara asta, citiva oameni care stiu exact, dar poate ca nu e INCA momentul sa vorbeasca.

  1. Felicitări pentru nuc. Eu, fără moşie, am avantajul că pentru mine cresc în piaţă. Acum cumpăr unele verzi (nu în coaja verde, dar abia culese), uriaşe. Şi stau cu cuţitu-n mână ş-am de lucru până termin kilogramul.
    Cine-i ăla care-a ieşit deşi-a pierdut. Că nu-i doar unul. La care vă referiţi?

    • A, nu e numai unul? Ei, lasati, il deosebiti dvs de ceilalti!
      Multumesc pentru felicitari, sa stiti ca le merit: am plantat peste 100 de pomi, din care traiesc 73.

  2. Ați stat să le numărați! Și eu fac asta, dar numai primăvara pentru dulceața de nuci verzi. Toamna însă, nu. Și așa nici nu am reușit să le culeg pe toate. Multe au rămas pe ramurile de sus, nu mai reușesc să mă cațăr 🙄

    • Da, insa va fi ultimul an in care le mai numar. Stiu sa numar numai pina la 3, ca nobilii unguri din anecdote si ma descurc foarte greu cu numere mai mari. Am glumit, de la anul nucul probabil va face cantitati mai serioase.

  3. Dl.Nimeni

    Sunt fascinat de preocuparile d-voastra. Mi-as dori sa pot avea ceva din detasarea pe care cred ca ti-o poate oferi indeletnicirea cu livada. Mai putin fascinanta, dar interesanta, mi se pare si joaca d-voastra cu numerele, chiar si parallela pe care o trasati.

    Sper ca sunteti bine. Am constatat , cu surprise, dupa o oarece absenta de pe blogul propriu, retragerea ambasadei link-ului. Partenerul meu de blog nu a reusit sa-mi ofere o explicatie. Trebuie sa marturisesc ca am putut continua (dupa dictonul consacrat „Angela merge mai departe”) si fara aceasta. Dar aflandu-ma aici imi voi lua libertatea de a va(ma) intreba: ?

    • Va multumesc pentru mesaj. Va puteti planta un nuc in curte si, peste citiva ani, veti putea trai fascinatii asemanatoare. Sper ca absenta v-a folosit. Partenerul dvs de blog nu are implicare. Mi-am reorganizat blogul si, in urmare, nu mai pun nici un link catre bloguri romanesti si nu mai practic schimbul de link-uri. Succes blogului dvs.

Comentariile sunt închise.