Florica pisica

Acum doua saptamini si jumatate, una dintre pisicile mele, Florica, in virsta de citeva luni de zile, a disparut. Am tot chemat-o citeva zile, fara rezultat. Mi-a parut rau pentru ea, o pisicuta negru cu alb, cu ochii rotunzi, ca si cum ar fi fost mereu mirata de lumea inconjuratoare si cu spinarea usor incovoiata in sus, tot timpul vesela si zburdalnica. O dadusem moarta sau plecata. Astazi povestea s-a lamurit: acum doua saptamini si jumatate, Florica, dintr-un copac, a sarit in casa unui vecin, care locuieste la citeva zeci de metri de mine, vecin care a plecat in calatorie in aceeasi zi – incuind-o in casa, fara voie – si care s-a intors abia astazi si a dat de ea. Vie. Florica a supravietuit fara mincare si fara apa doua saptamini si jumatate. A sarit singura pe geamul vecinului jos, pe pamint, unde nu a mai avut puteri si s-a ghemuit linga o vita de vie pina am dat de ea, ghidindu-ma cind si cind cu cite un mieunat destul de slab. Ajunsa acasa, a primit imediat ceva parizer si lapte, din care s-a infruptat nu prea mult, dar lacom, cu tipete si vaicareli, aproape ca un om chinuit. Dupa vreo doua ore, cind m-am dus sa dau mincare pisicilor era inca slabita, dar iesise din sperietura si devenise optimista, intoarsa intre pisicile linga care a crescut. A incercat de doua ori sa sara linga mine, pe masa unde le puneam mincarea, pentru a minca mai repede, insa nu a reusit, de slabiciune. Am speranta ca miine o voi gasi in buna stare si ca se va reface curind si, mai ales, ca va invata si ea ca, asa cum zice englezul, curiozitatea omoara pisica. O fiinta.

19 gânduri despre „Florica pisica

  1. Fantastic! Două săptămâni şi jumătate! Dacă-şi revine complet e mare minune, 17 zile fără apă şi hrană pot induce modificări ireversibile. Să aibă zile!

    • Da, nu a avut mincare si apa absolut deloc, a fost inchisa intr-un mic dormitor. A ramas inchisa de duminica 13 octombrie ( ce zi de 13 a avut!) dupa amiaza si pina ieri dupa amiaza, adica 31. Stiu ca, la nevoie, pisicile maninca si insecte. Daca o fi gasit ceva insecte pe acolo.

  2. Cu tot respectul aș dori să vă recomand să-i dați altceva de mâncare, în niciun caz parizer. Pisicuța, după cum ați povestit, e slăbită după atât timp de chin și, mai mult ca sigur, este și foarte dezhidratată.
    I-ar prinde bine niște pliculețe de wiskas, au în rețeta produsului și un complex de vitamine și minerale care să- i întărească organismul mai bine decât parizerul.
    Adică, nu aș vrea să mă înțelegeți greșit, însă după cât a suferit sărăcuța de ea, are nevoie de un supliment nutritiv pe care parizerul nu i-l furnizează în starea în care este ea acum.
    Plus că mineralele din pliculețul de wiskas o să-i ajute la stoparea căderii masive a părului din blăniță, lucru care este foarte posibil să se întâmple acum datorită dezechilibrului apărut în urma suferinței.
    Mi-am permis să scriu acest comentariu pentru că am observat că sunteți iubitor de animale și voiam să vă sfătuiesc, cu toată delicatețea desigur.

    • Asta s-a nimerit sa am pe moment. Fiti fara grija, a primit dupa aceea mincare pentru pisici si a mincat bine, dimineata nu mai era, ca niciodata, nici un pic de mincare prin strachinile lor, dupa care, intre timp, aproape ca au mai lichidat o cutie de conserve pentru pisici si ceva lapte. In urmare se inzdraveneste, se simte la mina ca a luat ceva greutate de aseara pina azi. Se vede insa ca, in perioada de crestere, a suferit de foame si de sete, a ramas vizibil mai mica decit fratele ei, motanelul Somnorila. Ca modificari comportamentale, a devenit foarte vorbareata si mult mai lipicioasa. Acum e afara, se soreste si, deocamdata, pare ca i-a disparut dorinta de aventuri prin peisaj.

    • Florica va multumeste.
      Scuzati-ma, am alte griji acum, nu imi merge instalarea unor programe. Nu cred ca imi sta gindul la altele, pina ce rezolv.
      Nu ati scris un articol omagial dedicat genialului nostru presedinte?

      • Salutari Floricai, e o scumpa si o politicoasa probabil.
        Departe de mine intentia de a va acapara gandurile, cu atat mai putin preocuparile. Sper ca programele d-voastra se vor instala cat mai curand, cat mai fara probleme. Nu cred ca sunt persoana potrivita pentru a scrie un articol omagial, nu am facut-o pentru nimeni, probabil nu o voi face pentru cineva. Dar va multumesc pentru gandul pe care, in ciuda lipsei de disponibilitate a gandurilor d-voastra in general, mi l-ati indreptat in aceasta privinta. Credeti ca un astfel de articol ( omagial adica) ar fi apreciat? Poate dl.presedinte ar fi tusat, emotionat de un astfel de gest?

  3. Dl. Nimeni

    De ce aveti impresia ca dl.presedinte ar fi genial? Interesanta banuiala d-voastra. Oarecum subliminala.

  4. instinctul de supravietuire va fi fost formidabil… îi doresc Floricai – nume drag mie: însanatosire si recuperare rapida! impresionanta relatarea dvs pe care-am citit-o cu emotie, caci iubesc animalele – în general si felinele – în special…(am avut ani de-a rându’, iar de 5-6 ani, am un motan valencian).
    – – –
    salutari toulousene, sanatate si-o zi senina, afar’ si-n suflet… Mélanie NB
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/

    • Melanie, ne-am mai intilnit in trecut pe diverse forumuri si, in ciuda opiniilor diferite, am reusit sa ne comportam civilizat unul cu celalalt. De aceea, imi permit sa va scriu ca opinia mea este ca ati fost indemnata sa veniti pe acest blog. Va rog, prin urmare, sa nu mai veniti.

Comentariile sunt închise.