Virus

Un gind pios pentru Virus, care a murit de curind.

 

5 gânduri despre „Virus

  1. Virus, o persoană extrem de agreabilă, ne-a virusat pe toți cu umorul lui, neaoș oltenesc, cu păcălelile demne de un pescar adevărat (așa cum era el) și cu talentul lui de pamfletar fără obligații. Când ne-a anunțat că se retrage din blogosferă am crezut că s-a plictisit de scris ori a găsit altceva mai bun de făcut. Din păcate însă….

  2. Nu am avut relatii particulare sau speciale cu Virus, insa l-am simpatizat, a comentat o perioada pe blogul dlui Nastase. Am inteles ca a fost bolnav si s-a operat de doua ori. Imi pare rau pentru el.

  3. Frecventam ca și el același cerc din care fac parte mai multe persoane cu anumite afinități pentru literatură. Din participările lui se vedea că-i plăcea să scrie și să fie vesel. Îl mai ”atingeam” câteodată cu vreun catren, mai venea și el la mine pe blog să mă ”atingă” și de fiecare dată când o făcea, aveam impresia că hohotește încetișor.
    Acum regret că nu l-am cunoscut decât în blogosferă, mai ales că, în viața reală, nu cred că ne despărțeau mai mult de câteva străzi.

Comentariile sunt închise.