Spania, un mediu prielnic citirii rapide

O persoana venind printr-un server localizat in Spania a reusit astazi ca in 14 minute si 50 de secunde, sa citeasca 96 de articole de pe blogul dlui Nimeni. Desigur ca sunt recunoscator respectivei persoane pentru interes, ii fac si cuvenita plecaciune si, totodata, imi exprim admiratia pentru viteza cu care citesc cei din Spania. Din cauza climei?

 

10 gânduri despre „Spania, un mediu prielnic citirii rapide

  1. Da nu-s vizitatori adevărați. Nu știu exact cum sunt definiți, că nu m-a preocupat niciodată, dar poate ați văzut că pe unele bloguri ca să puteți comenta trebuie să demonstrați că nu sunteți robot.
    Dar asta se întâmplă pe toate blogurile, adică ”vizitatori” care deschid pagini cu viteză și în neștire. Pe dumneavoastră v-au năpădit cei din Spania, eu nu mai fac față Coreei de Sud și Chinei. Îmi lasă și zeci de comentarii din care nu se înțelege nimic. Nici programul anti-spam nu le mai face față.

      • La dar trebuie răspuns cu dar, măcar cât să fie raiul.
        Nu știu dacă ați auzit de Arirang, dar dacă nu ați auzit dați-mi voie să vă spun că Arirang, aparte că este un vechi cântec coreean, un fel de imn neoficial, și intrat în patrimoniul cultural, intangibil și protejat de Unesco, deci Arirang este un concept foarte complex care definește în anume fel cultura coreeană de la începuturile dinastiei Joseon și până-n zilele noastre. Are foarte multe definiții și cred că fiecare definiție este dată de sufletul celui care încearcă să explice ce este Arirang. Cum muzica de multe ori face mai mult decât cuvintele:

  2. Coreenii s-or fi indragostit de poezicile dumneavoastra si poate ca intreaba daca nu aveti si ciini de oferit, ei maninca asa ceva; am adus cindva un coreean de la Otopeni cu masina (omul pierduse totul la cazino si facea autostopul) si ii lasa gura apa la vederea unei haite de potai de pe linga Casa Scinteii ( sa nu intelegeti ca ma refer la ziaristii de acolo), imi zicea ca la ei un ciine gras, pentru mincare, poate costa si 100 usd. Posibil sa fie roboti de indexare in vederea reclamelor, cine stie, insa, in acest caz, sunt mult prea lenti.

    • Pfff, doamne ferește, dlNimeni 😆
      Am cunoscut o familie de coreeni și vă spun că nu am întâlnit niciodată oameni mai amabili și mai bine crescuți. Sigur că o singură familie nu reprezintă un popor, însă mi-a rămas în minte respectul pe care îl au față de viață și natură, implicit și față de oameni.

  3. excelent post, Senor Nimeni… 🙂 e vorba de „vânatori de circulatie”(traffic hunters, LOL!) care-au ales optiunea-WP de bifare automata si imediata a posturilor la 2-3 secunde dupa afisare, far’ sa citeasca macar titlu’… acum o luna mi-am schimbat adresa si numele blogului ca sa „scap” de ei, iar de-atunci s-a „cernut” neghina de grâu… 🙂
    * * *
    salutari toulousene, sanatate si-o duminica senina, afar’ si-n suflet… 🙂 cu stima, Mélanie NB

Comentariile sunt închise.