Puterea, citatul si atitudinea

„Ei, ce să zic? După aproape 75 de minute de emisie, nimic nou sub lumina reflectoarelor. Un lider comunist îmbătrînit şi obosit în răutate şi frustrări, în stilul său caracteristic, mai ales din ultima vreme. Nu pot pretinde la o recenzie pentru că nu prea ai ce recenza….În schimb, spectacol ieftin cît doreşti. Urît, grobian, de prost gust şi fără mare impact.” ¹ Nu, nu este cronica unui talk – show din anul 2015 cu Traian Basescu, desi cu siguranta ca aceea va arata cam ca mai sus, ci cronica unui interviu televizat, din aceste zile, al lui Voronin. Cronica aparuta nu in ziarele care i s-au opus lui Voronin, ci chiar in Moldova Suverana, fost principalul sprijin de presa pentru trecutul leader din Republica Moldova, ziar care sarea la beregata si il spurca pe oricine s-ar fi opus fostului leader din dreapta² Prutului. Diferenta de la o sustinere furibunda la o critica devastatoare? Voronin nu mai este la putere. Ceea ce i se va intimpla in 2014 si dlui Basescu. Romania e o tara cu mai mult rafinament, trecerea fiind mai lina, unii au inceput de pe acum sa isi examineze constiintele, in pregatirea schimbatei atitudini viitoare.

––––––––––––

¹ – Moldova Suverana – „Ora de plins” cu Vladimir Voronin. De ce trebuie uneori cenzura estetica la TV?

² – Sa zicem din stinga Prutului si nu din dreapta, daca vrem sa respectam strict terminologia geografica si nu pe aceea avind ca referinta o axa nord-sud. Ori poate si mai bine sa zicem ” de dincolo de Prut”.

4 gânduri despre „Puterea, citatul si atitudinea

  1. Marturisesc ca, citind titlul textului, „Putere si citate” (asa apare pe blogul meu, in blogroll), am crezut o clipa ca titlul e gresit, ca ar fi trebuit sa citesc „Putere si citatii”
    Ajuns pe blog si citind titlul real (?), am dat „cancel” ideii initiale. Care, bineinteles, mi-a revenit dupa ce am citit si continutul.
    Sper, nu fara temei!

    • Asa, fusese initial, dupa care mi-am dat seama ca o asa scriere valoroasa merita un titlu mai amplu! Multumiri pentru vizita si lectura!

Comentariile sunt închise.