Time is money

Hugh MacLeod, de la gapingvoid.com , ofera o interpretare originala a zicalei ca timpul inseamna bani.

Time is money

Time is money

2 gânduri despre „Time is money

  1. Când eram foarte micuță, cred că prin clasa a doua sau a treia, am primit o pușculiță. În acea perioadă învățam deja la școală limba engleză și profesoara, ca să ne facă orele mai interesante, ne învăța la fiecare lecție câte o zicală. La început nu am prea înțeles ce vrea să spună cu ”time is money”, dar după o perioadă am crezut că de ce trece timpul, de aia faci bani, fiindcă pușculița mea se umplea pe măsură ce trecea timpul. Știți dvs: note mari, poezii de crăciun sau iepuraș, vizita mătușilor etc.
    A trebuit să cresc mult mai mare să-mi dau seama că zicala exprima contrariul a ceea ce credeam eu :). Și credeți-mă că mi-a dat chiar viața o lecție strașnică în sensul acesta.

    • Cu scuze, nu mai calatorisem de multe zile prin tenebrele spamului. Cred ca zicala este valabila si in sensul descris de dumneavoastra, dar implica existenta unei alte persoane, care sa umple pusculita. Asa incit exista oameni care cauta umplutori (daca le pot zice asa) ai pusculitei proprii, iar unii dintre ei, chiar gasesc: politicieni care se bizuie pe contribuabili (ori chiar ii silesc), dame care se bizuie pe soti sau amanti, barbati care cauta si ei doamne generoase,… Noi ne bizuim pe munca pentru a ne umple pusculita si nu o data dam chix. Mitzaa, Craciun Fericit!

Comentariile sunt închise.