Buna dimineata la Mos – ajun!

Le doresc un Mos Fericit si un Craciun Fericit celor care au vizitat, in 2013, cu ginduri bune, acest blog.

10 gânduri despre „Buna dimineata la Mos – ajun!

    • Mii si milioane de multumiri pentru uratura!
      Andra pare a fi cintareata Craciunului, am capatat mai zilele trecute de la Lidl un CD numai si numai cu ea. Inca o data, Craciun Fericit Mitzaa!

    • Craciun Fericit si La Multi Ani si dumneavoastra!
      Dincolo de urari, va rog sa nu uitati rugamintea mea si intelegerea dvs. de a va abtine de la comentarii pe acest blog.

  1. Hristos s-a născut pentru noi ! Să deschidem porțile inimii pentru : speranță, bucurie, iubire, înțelepciune !
    Sărbători Binecuvântate, dragi prieteni !! Crăciun fericit alături de cei dragi !

    • Sibilla, imi propusesem sa va vizitez blogul astazi dar nu am mai reusit. Va rog sa primiti, din partea mea, cele mai bune urari de Craciun si de Anul Nou! Sa aveti un an 2014 minunat, cu tot ceea ce va doriti.

  2. Înțelegeți exact ceea ce vă place să înțelegeți.
    Primiți ceea ce vă place să primiți.

    Asta are un nume: ”profeții care se împlinesc prin ele însele”.

    Eu vă asigur de tot respectul meu. N-are cum mă interesa un loc unde mi se spune să nu calc.
    Don’t mind!

    La multi ani!

Comentariile sunt închise.