De ce se duc romanii la munca? Pentru a asculta Radio Romania!

Acum citeva zile, am primit o scrisoare de la Societatea Romana de Radiodifuziune, semnata de onor directorul Ctin Puscas. Aaa, sa nu credeti ca scrisoarea continea invitatia de a veni la radio spre a-mi expune exceptionalele opinii politice pentru ca ele sa fie trimise in eter. Nici pomeneala! SRR mi-a dat un semn ca ei stiu ca exist, pentru a-mi cere bani. Ocazie cu care mi-a reamintit ca firmele au obligatia de a plati, pentru ei si buzunarele lor, o taxa lunara. Care este contraserviciul oferit pentru banii pretinsi nu a binevoit sa imi zica, lucru care mi-a amintit ca acele doua situatii in care cineva cere bani fara a oferi ceva in schimb sunt situatia de tilharie si aceea de escrocherie. Dl Puscas mi-a amintit de o lege din 1994 – PDSR si nea Nicu Vacaroiu sa traiasca – completata de un HG din 2003 – nici o tilharie sau escrocherie fara dl Boc. Conform asteptarilor, dupa stralucita demonstratie juridica, taxa radio este gresit specificata dar, la fel ca in bancul cu bordelul comunist, putem admira organizarea desavirsita. Nu lipsesc, in incheiere, amenintarile, cu amenda, cu despagubiri – adica noi ii pagubim pe ei. Si mi-am reamintit ca, in antichitate, tilharia era considerata o profesiune onorabila. Probabil ca unii indivizi traiesc inca in antichitate si sclavagism.

Un subiect de gindire pentru actualul parlament si actualul guvern: nici o organizatie nu mai trebuie sa ceara, in Romania, bani degeaba. Traiul bun al clientilor politici intra, pentru cetateni, tot la degeaba.

