Mesaj pentru Maximmouse

Prietene Maxi, va multumesc pentru mesajul pe care mi l-ati adresat pe blogul dlui Nastase. Va rog sa primiti urmatorul raspuns: in urma cu mai bine de sapte ani ( sa fi trecut mai mult de sapte ani, oare? parca a fost ieri!), i-am scris dlui Nastase, pe forumul sau, ca, daca rezista vorbelor care i se vor scrie pe forum, atunci mai are o sansa. M-am inselat atunci, dl Nastase nu a avut nici o sansa. In timp, am dorit de mai multe ori sa ma retrag de pe blogul dlui Nastase, dar diferite intimplari locale (soarta?) m-au impiedicat sa o fac. Imi aduc aminte de una dintre ele: Aya venise recent pe forumul dlui Nastase si o bumbacisera bine de tot unii. A vrut sa se retraga si a ramas in urma incurajarilor mele. Dar eu insumi doream sa ma retrag si cum mai puteam, oare, sa o fac, dupa ce o determinasem pe Aya sa ramina? Prietene Maxi, simt ca, in acest moment, locul meu nu mai este pe blogul dlui Nastase. Pot gindi unii ca necazul dlui Nastase ma determina sa plec. Nu este asa. Dealtfel mi-am anuntat retragerea de mai multa vreme, inclusiv ultima zi de participare. Insa nu exclud posibilitatea de a reveni, in viitor. Simt ca, deocamdata, locul meu, acum, este numai aici, pe blogul meu. Si, strict profesional, in alte trei locuri din internet care ma ajuta sa imi cistig modesta mea existenta. Sigur, cei vechi, mai ales cei care au fost din chiar prima zi, au ramas mai putini. Insa au venit comentatori noi. Va scriu acest mesaj aici deoarece o alta tentativa a mea de a ma retrage de pe blogul dlui Nastase a fost dejucata tot fiind provocat de unii colegi, prin mici intrebari, sa raspund, asa ca, din raspuns in raspuns, nu am mai plecat nici atunci. Ma veti ierta, deci, pentru raspunsul dat aici. Va asigur de toata prietenia mea si de faptul ca voi vizita blogul dlui Nastase ca si cititor si ca va voi urmari cu mare atentie comentariile.

