Nu gindi!

Un cunoscut m-a facut, ieri, sa imi amintesc un pentalog, foarte popular pe vremea lui Ceausescu, pentalog care pare a redeveni actual. Iata-l:

Nu gindi!

Daca gindesti, sa nu vorbesti!

Daca vorbesti, sa nu scrii!

Daca scrii, sa nu semnezi!

Daca semnezi, sa nu te miri!

2 gânduri despre „Nu gindi!

  1. Interesantă paralelă. Pe timp ce trece și eu, uneori, am senzația că începem să retrăim perioade de tristă amintire (am folosit special clișeul).
    Sper totuși ca reflecția dvs să fie doar o simplă constatare și nu urmarea vreunei dezamăgiri.

    Până una alta, fiindcă vine weekendul

    • Mitzaa, nu exista, in acest caz, constatare simpla sau complicata! Doar constatare. Umoristic-trista. Cum vi s-au parut poeziile lui Eminescu, cele doua? Ca poeta ar trebui sa aveti o opinie.
      Ce vine week end -ul? Miine nu imi voi vedea capul, trebuie sa inchei (partial) nu mai putin de trei problematici. Dar, pentru dvs., distractie placuta!

Comentariile sunt închise.