Petitia „abuzurile din Romania trec oceanul”

Pina la orele 9:57, petitia Abuzurile din Romania trec oceanul adunase 42465 de semnaturi, promitind sa devina, in citeva ore, cea mai semnata petitie din Romania, recordul de semnaturi fiind detinut, in prezent, de petitia in favoarea doctorului Arafat (adica tot impotriva dlui Basescu), cu ceva mai mult de 46000 de semnaturi. O puteti semna sau nu, conform optiunilor dumneavoastra politice si constiintei dumneavoastra. Iar daca o semnati, conform pentalogului anterior, atunci sa nu va mirati.

Cei mai multi semnatari din strainatate ai petitiei sunt din Londra, Roma, Madrid, Montreal, Toronto.

In legatura cu aceasta petitie, iata si citeva opinii ale unor cetateni adevarati, romani de romani, culese de pe site-ul Antenei 3, de la stirea privind petitia. Aceasta si a propos de parerea unei doamne privind ce se cuvine sa fac si cum se cuvine sa ma exprim pe blogul propriu. aveti nevoie de 160.000 de voturi sa fi-ti 1% de cretini din 100% populatie cu drept de vot,Gadea pana la 7.5 milioane mai ai…pacat ca morti nu pot semna,numa comunistii astia. [nick Erik Noise]. .baa,nu-mi vine sa cred cat de multi de prostaci sunt in tara aia :))) BASESCU E CEL MAI MARE PATRIOT ROMAN DUPA CUZA SI ION ANTONESCU! [nick Eugen Pan].Bai jigodiile dracu de securisto-comunisti , ati fost prinsii cu MATA-N SAC si acuma vreti sa umblati si cu CIOARA VOPSITA . Mai sictir in PLM javrelor ordoinare ! [nick Radivoi Milenovici]. VOI SESIZA PARCHETUL GENERAL CU PRIVIRE LA ACEASTA SCRISOARE ADRESATA PRESEDINTELUI STATELOR UNITE ALE AMERICILOR [nick Stefan impreuna pentru Romania, autorecomandat candidat independent la europarlamentare]. Indraznesc sa cred ca, mai inainte de a se ingriji de mine, doamna Io s-ar putea ingriji de tovarasii ei de idei.

[Update]: la ora 12:58, 51150 de semnaturi, de departe cea mai semnata petitie din Romania.

8 gânduri despre „Petitia „abuzurile din Romania trec oceanul”

      • La multi ani-ul este cat se poate de genuine, de simtit si de sincer.

        Cum as putea sa reactionez la astfel de petitii? Stiti prea bine ca nu cred nimic din ceea ce e scris acolo. Din contra, as spune. Ironia insa continea o intrebare destul de putin retorica. Puterea nu ( mai) este numai in mana lui Basescu. Cum as putea reactiona altfel in conditiile in care orice incercare de legiferare USListica se soldeaza cu esec si senzatia remanenta de ” inca o golanie care n- a iesit” . D-voastra ce credeti?

  1. Dl nimeni,

    Nu-mi plac petitiile, dar fiind propusa de d-voastra, m-am aplecat asupra ei. Am hotarat sa nu o semnez, desi putinatatea semnaturilor mi-a provocat o usoara mila, si initial am zis ca daca mi-ar fi cerut un leu as fi dat, cu semnatura sunt insa mai grijuliu.
    Ceea ce nu inteleg este cum o putere cu o majoritate de 70% nu poate schimba sistemul de justitie, prin legi ( in Parlament) eventual si Constitutia, astfel incat acesta sa fie mai just, mai performant, si mai ales eliberat din inclestarea strangulatoare a mainilor basesciene. Plus ca petitia cu pricina vorbeste la modul general despre o realitate paralela, o lume dintr-o alta dimensiune, unde am auzit ca traiesc asa zisii ” antenieni” , un soi de extraterestri.

    • Nu am propus petitia, va inforrmez ca a fost propusa de Gadea si Ursu, iar eu nu sunt nici unul dintre ei. Cum ati vazut, nici nu am indemnat la semnarea ei, ci am semnalat-o celor care imi viziteaza blogul si am comentat cite ceva despre dinamica semnaturilor. Mie mi s-a parut ca, atit timp cit am putut urmari, dinamica semnaturilor a fost destul de mare, cam 3000 de semnaturi pe ora. Dar daca ati asteptat sa se string 7,5milioane de semnaturi ori 160000, v-ati inselat, nu era cum. Totusi, cred ca viteza de vot in 2009 in Paris a fost mai mare.

Comentariile sunt închise.