Diva si fundas de netrecut

Atunci cind a candidat la Senat din partea PSD, plecata din colectivul Antenelor, Dna Vranceanu – Firea m-a facut sa cred ca vom avea de-a face, in sfirsit, cu un alt tip de politician, atit de mult asteptat pe plaiurile noastre. Implicata, ca sef de organizatie, intr-un conflict politic serios – o colaborare regionala intre penelisti si pedisti – dna Vranceanu – Firea, simtindu-se incapabila sa rezolve criza politica si institutionala, a demisionat dintre pesedisti, dar nu si din Senat. Adica s-a comportat exact ca politicieni asa de criticati in trecut de media, in particular si de Antene. O diva atunci cind i-a fost foame, a devenit, ca in cunoscuta reclama la Snickers, fundasul de netrecut dupa ce si-a greblat, de la electori, in numele PSD, batonul cu bunatati al Senatului.

8 gânduri despre „Diva si fundas de netrecut

  1. Poate că farmecul ei (pe care nu-l contest) v-a indus în eroare. Vă aduceţi aminte că a fost purtătoare de cuvânt a guvernului pe vremea Convenţiei – adică atunci când PSD-ul era în opoziţie? Asta arată, cred eu, o anumită versatilitate.

    • Purtator de cuvint? Secretar de stat si purtator de cuvant in guvermnul Isarescu! Dealtfel marea mea mirare fata de GV-F este faptul ca duce simultan 2-3 functii de conducere. Dar, cum zice chiar ea, „prefer să fiu invidiată decât compătimită”. Aceasta fraza directoare genereaza un anumit tip de comportament. Mai degraba am scapat-o din vedere, nu sunt totusi Argus.

      • Eu nu i-aş zice frază directoare – mai degrabă aduce a clişeu. Cred, în continuare, că e o persoană foarte versatilă.

          • Nu, bineînţeles, mai degrabă eu v-am contrazis oarecum pe dumneavoastră când m-am referit la ”frază directoare” versus ”clişeu” – adică: eu n-am impresia că ea şi-ar fi afirmat vreun principiu când a spus-o, ci a recurs la o stratagemă verbală ca să evite un răspuns ce ar fi pus-o, eventual, într-o lumină defavorabilă. Şi am spus versatilă ca să nu fiu scorpie – altfel foloseam alt cuvânt.

          • Pai, doamna Photini, cred ca „fraza directoare” o pune in una dintre cele mai defavorabile lumini posibile. Cred ca putem aduna aceste fraze ale unora si altora, incepind cu acel „eu nu am mila” a dlui Catarama. Altfel, o fi vrut ea sa fuga intr-un cliseu insa nu cred ca a reusit, mai degraba faptul ca nu prea au ceilalti timp sa se gindeasca la spusele ei a ajutat-o. Iar daca doriti sa fiti scorpie, trimiteti pe mail, ca sa va usurati sufletul, promit ca nu voi pastra mailurile, doar le voi citi.
            Ati vazut ca, intre timp, dl Ponta a declarat ca partidul are nevoie de ea? Am inceput deja sa ma gindesc la acea categorie de persoane de care au toti nevoie in politica din Romania.

  2. Mulţumesc pentru oferta unei eventuale corespondenţe – o apreciez, dar n-o să profit de ea; printre altele, pentru că indiferent pe ce cale m-aş exprima ca o scorpie, chiar şi confidenţial, ar însemna acelaşi lucru, adică lipsă de eleganţă. Un alt motiv – cu totul minor în comparaţie cu primul – este că, deşi m-aţi bănuit că aş fi surfer, nu ştiu unde se găseşte adresa dumneavoastră de mail.

    • Nu v-am oferit posibilitatea unei corespondente, ci posibilitatea de a deversa, la nevoie, o cantitate de scorpionism. Adresa de mail o are Mitzaa. Desigur ca dvs decideti.

Comentariile sunt închise.