Patru ani.

WordPress ma anunta ca s-au implinit 4 ani de existenta a dlui Nimeni. Cred ca este momentul ca, o perioada, sa nu mai scriu si sa reflectez la lumea blogurilor, cea pe care am intilnit-o. Ori sa mai scriu si in aceasta perioada, insa mai rar.

happy

18 gânduri despre „Patru ani.

  1. Reflecție rodnică ori scris inspirat, la buna dumneavoastră alegere, vă doresc!

    Oricum, voi rasfoi din vreme în veme, spre a reîntâlni lucrurile care mi-au plăcut, sau spre a găsi lucruri noi și rare.

    • Perioada respectiva este data de faptul ca doresc ca ea sa existe. Dupa cum probabil cunoasteti, nu mai sunt calificat pentru Hanul Muschetarilor. Nu am o parere despre situatia din Ucraina.

  2. @ Dl nimeni

    Am inteles, perioada este un soi de ” pohta ce’am pohtit” . Sunteti monarh absolut pe blogul dvoastra, astfel ca puteti pohti dupa voia inimii.

    In alta ordine de idei, nu stiu ce ( sau cine) v-a descalificat ” pentru Hanul Muschetarilor” . Banuiti ca as cunoaste ceva de care chiar nu am cunostinta. As putea sa trec si aceasta descalificare autoasumata la ” pohte” ?

    • Nu m-am informat ce a facut dl Corlatean in cazul Ucrainei, asa ca nu am o parere. Global insa, nu am o opinie grozava despre dl Corlatean, opinie pe care mi-am format-o de cind acesta era in opozitie. De ce continua sa promoveze unele personaje care nu fac impresii cine stie ce, vedeti si pe dl TVA si altii? Cindva am format gresit un numar de telefon si mi-a raspuns sectiunea de relatii cu publicul a unui serviciu secret. Nu am avut prezenta de spirit sa-l intreb pe interlocutor, asa ca nu stiu raspunsul.

Comentariile sunt închise.