Inchis

Am inchis acest blog, pentru o perioada nedeterminata. Poate pentru scurt timp, poate pentru totdeauna. Conform setarilor implicite ale blogului, posibilitatea de a comenta se va inchide automat. Le multumesc acelor vizitatori care au consumat timp pentru a-mi transmite gandurile lor si, cei mai multi, pentru a citi opiniile mele.

In zilele noastre posibilitatea de a parasi virtualul, de tot, este foarte redusa: am in grija site si blog de firma. In cadrul ocupatiei prin care imi cistig modesta existenta. Mai am onoarea de a fi acceptat ca si comentator, pe blogul unui parlamentar dintr-o alta tara. Am in plan si utilizarea unui mic spatiu de internet, de doar citeva zeci de mega, pe care il am de mai multi ani de la furnizorul meu de comunicatie, pentru un site personal. Din cind in cind, cu un alt pseudonim, imi voi permite, insa in rare cazuri, sa mai comentez, pe alte bloguri, cite un moment politic. Si, cine stie, poate ca, undeva, cindva, voi reveni ca semintar pe marginea santului politicii romanesti. Poate tot ca dlnimeni, poate ca alt pseudonim.

La revedere! Sau, poate, adio!

 

 

